Subject: Päring: Eestis registreeritud tervishoiuasutuste kontaktandmed
From: "Algis Juhkam" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 09:18:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseameti esindaja,

Soovin esitada ametliku päringu seoses Eestis registreeritud ja tegutsevate 
tervishoiuasutustega.

Helikon Medikal OÜ (16944312], meditsiiniseadmete müügi ja hooldusega 
tegelev ettevõte) on huvitatud oma seadmete tutvustamisest ja pakkumisest 
Eesti tervishoiuasutustele. Selleks oleks meil vajalik ligipääs järgmistele 
andmetele:

*
Tervishoiuasutuse nimi

*
Registrikood

*
Juriidiline ja/või tegevusaadress

*
Kontaktandmed (e-post, telefon)

*
Juhtkonna liikmed või kontaktisikud (kui võimalik)

Oleme teadlikud, et osa neist andmetest võib olla piiratud ligipääsuga. Kui 
täieliku andmestiku väljastamine ei ole võimalik, oleksime tänulikud juhiste 
eest, kuidas ja kust on võimalik selliseid andmeid ise taotleda või 
ametlikult soetada.

Andmeid soovime kasutada üksnes sihipäraseks ja seaduspäraseks 
otsekontaktiks tervishoiuasutustega meditsiiniseadmete valdkonnas ning 
tagame nende konfidentsiaalse ja vastutustundliku kasutuse.

Palun andke teada, kas ja millises vormis oleks selline andmestik 
kättesaadav ning millised on sellega seotud tingimused või piirangud.

Lühike ülevaade selle kuu enim ostetud kaupadest:

Nõelavaba süstal <https://helikon.ee/et/tooted/tooted/noelavaba-sustal>

Kaasaskantav EKG Aparaat 
<https://helikon.ee/et/tooted/tooted/kaasaskantav-ekg-aparaat>

EKG Holter  <https://helikon.ee/et/tooted/tooted/ekg-holter-patch-livetec-i>

Kui soovite Demo esitlust siis võtke meiega julgelt ühendust.

-- 

Parimate soovidega,
Algis Juhkam
Müügispetsialist / Esindaja
Helikon Medikal OÜ
📞 +37255579774
✉️ [email-masked] <mailto:[email-masked]>
🌐 www.helikon.ee <https://helikon.ee/>
  <https://media.voog.com/0000/0052/5702/photos/HelikonLogo5.png>